Dagen har gått snabbt



Så då har man varit på möte med partylite, fick en lite present för att jag va ny :D Hihi
Nu sitter jag bara vid datorn lite och kollar runt lite. Är rätt trött så funderar på att gå och lägga mej i sängen och sova. Hundgården är typ klar nu så nu kan man ha Gramse ute. Hade han ute igår i 3 timmar. Ni annar inte va lycklig han va. Han höll på med allt skit han bara kunde. Ingen vila alls. Hahah att hunden pallar fattar jag ej ;)

Nästa vecka är det sportlov. Satt igrå och skrev upp en massa saker som man kunde hitta på. Kom på en del hiih så nu e det bara att bestämma sig för nåt att göra :) Vi får väl se vad som händer.

Blir så irriterad på alla sombara tänker på sig själva!!! Dom finns fan överallt!!!
Tyvärr även dom som betyder mycket för en!!!

Suck




Kommentarer
Postat av: Anna

Har en liten award (utmaning) på min blogg om du vill vara med :)

2010-02-19 @ 17:27:26
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0