Film betyg



Här kommer betyg på två st filmer som jag sett. Betygen kommer jag sätta från 1-10.



1. Avatar - betyg 10

Mycket bra film, kanon handling i hela filmen och mycket bra gjord! Är väldigt fina och starka färger i filmen och det gillar jag! Jag tycker helt klart att det är en 10 poängare. Filmen handlar om kärlek, makt , vänskap och förtroende till andra! Ni som inte sett den tycker jag absolut ska se den. Vi alla får hoppas på att det kommer en bra uppföljare :)





2.  District 9 - betyg 4

Är helt oki, den är se värd. Visa stunder är den bra andra stunder är den bara sjukt långtråkig!
Tyvärr så pratar dom en hel del i filmen. Och såna filmer är jag inte så jätte glad vid. Jag vill att det ska hända saker ofta i en film. När man ser filmen så vill man iaf se klart den. Så det är väl positivt fast man några gånger vill ge upp. Tycker dom kunde gjort lite mer action i den. Annras va den oki. Filmen handlar om alien som kommmer hit och stannar hos oss i 20 år. Klart så vill människan bestämma över
dessa varelser med som allt annat.




Kommer att lägga in fler filmbetyg med tiden på filmer som jag sett.  Har ni film förslag på filmer som ni inte sett man aksnke vill se. Så är det bara att tipsa dom ska ser ja gärna dom om jag har
möjlighet och lägger in ett betyg på filmen.




     

Kommentarer
Postat av: Anna

kul med filmtips. Tyckte oxå om avatar och såg new moon i helgen riktigt bra är den. Längtar till nästa film kommmer.

2010-03-10 @ 22:54:40
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0