Gaaaaalen



Ja nåt som jag verkligen har blivet galen i är Twilight filmerna!!! Jag har bara den första filmen för dom andra har ju inte kommit ut på köp film än.
Men den filmen kan jag se om och om igen! Den andra filmen New Moon såg jag på bio och vill bara se den igen när filmen va slut. Längtar så sjukt mycket till den kommer på köp film! För då e din min :) Sen längtar jag otroligt mycket till den tredje filmen som kommer på bio i sommar. Åhhh vill se den nuuuuuuu!!!

Va på ICA Maxi idag och handlade lite mat till idag och för morgondagen och va ser jag inte där på rea då??? Jo Twilight boken den första för endas 69 kr!! Den va bara min ska jag säga. Tog den direkt. Läser typ aldrig böcker med dessa böcker kan jag lova er alla att jag kommer att läsa. Efter maten ikväll satte jag mig direkt i soffan och började läsa. Kan ju fan inte lägga ner den. Haha :) Fick dra mej där ifrån för att sitta här lite. Men snart ska jag minnsann gå och lägga mig i sängen och börja läsa igen! Det sjuka är att den redan är bra!! Jag har mycket svårt för böcker annars, tröttna så snabbt i en bok om inget händer. Men inte denna!!! Säger bara det till er alla som är Twilight fan, köp och läs böckerna!! och ni som inte sett filmen säger jag bara fyyyyy skäms på er!!! Dom måste ni såklart se. Som vi alla tjejer gillar så handlar den om kärlek på ett förbjudet sätt! De är sååååå himla bra!!!!

Här kommer en länk där ni kan beställa böckerna. Vill ni inte betsälla dom så e det bara att gå till ICA och leta, kanske har dom fler än bara 1an. Annars närmsta bokhandlen har säkert dom.

http://cdon.se/twilight/b%C3%B6cker/

Som ni säkert förstår så heter dom inte samma på svenska som på engelska. Här kommer en översättning på vilka böcker som är vilka.

1. Twilight - Om jag kunde drömma
2. New Moon - När jag hör din röst
3. Eclipse - Ljudet av ditt hjärta.
4. Breaking dawn - Så länge vi båda andas

Längtar bara mer och mer ju mer jag tänker på dessa underbara filmer :D


__________________________________________________________________________


Imorn bär det av till Helsingborg med sambon och hans 2 barn. Vi ska ha en hel dag där med mycket mys och skoj :) Först ska vi till tropikarium och efter det så blir det busfabriken :) Hihi jag tycker de ska bli så sjukt kul. Har mitt barnasinne kvar som tur är så jag gillar såna saker :) Allt som har med djur och bus är roligt :)
Vi ska köra tidigt imorn så man kan va där länge med och titta så de ska bli riktigt kul, ska göra lite pankakor och mackor att ta med oss med så vi kan stanna på vägen och äta frukost :) MYSIGT!!!!!! :D

Nä nu väntar pyjamasen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0