Inte länge kvar



Sorry för att jag inte har skrivet nu på 2 dagar. Men har varit nåt konstigt med bloggn, har inte kunnat komma in här för att skriva. Men idag gick det som tur är :)

Igår hade jag mitt första partylite demo :) och det gick jätte bra. Frågade många av dom som var där oom va dom tyckte och dom tyckte det va jätte bra. Va lite jag skulle tänka på men dom va nöjda :) Så de va kul att höra. Alltid roligt att få beröm :) Fick ett demo till inbokat också så de va jätte kul :D
Är det nåt som ni skulle va intresserad av så är det bara att säga till. Om ni vill ha demo eller bara har en sak som ni skulle vilja ha så e det bara att höra av er.

När jag kom hem igår så snabbade jag mej in till soffan för att kolla på filmen Magiska systrar. Tycker den är jätte bra! missade lite på den så spelade in den. När jag sen skulle kolla på in spelningen så dom jag jätte glad, för den hade spelat in hela filmen till mej :) Så den ska jag se om idag. Hahaha

Står och lagar lite mat nu så jag och älsklingen kan äta ihop innan han börjar jobba! Jobbar ju kväll denna veckan så vi ser knappt varandra :( Men han är iaf ledig imorn :) Hihi dock så har han andra saker att göra imorn så lär inte se han så mycket ändå. Men vi är iaf bjuda på middag imorn hos mamma och pappa :) De ska bli gott gott.

Hundgården  är snart klar också så man är så himla glad och man längtar så sjukt mycket!!! Har bara en grind kvar att sätta upp och sen ska bara hundkojan fixas till och sättat på plats sen e det klart :) Så de ska fixat i helgen :D LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!

Låter så hemskt att säga men ni annan inte va Gramse förstör. Han trivs inte inne. I söndags så va han ute HELA dagen med min sambo när han fixade hundgården. Ville inte in alls. Sprang och lekte, la sig i snön och vilade och massa sånt. Sen när dom skulle gå in  så stod han bara och tittade och ville inte in. Hihi Så det är fler än jag och min sambo som kommer bli glada han kommer bli jätte glad kan jag säga. Sen när snön är borta så ska vi fixa till på baksidan så då kommer hundgården stå öppen till han så han har hela trädgården att springa på och busa. utan att han kan sticka. Så de kommer bli mycket bra detta :) Givetvis kommer han få va inne med, självklart ska han få det. När han vill in så ska han få gå in och när han vill ut så ska han få gå ut :) Alla nöjda och glada :)




Veckans citat för vecka 6

Det verkliga sättet att spilla tid är att räkna timmarna




En lycklig Gramse ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0