Vill ha fredag!


Ja va har hänt dessa dagar nu då. Helgen har varit bra! Mycket mys och avkoppling :)
precis så en helg ska vara. NU har man precis kollat på Avatar! Den va mycket bra! Ni som inte sett den tycker jag absolut ska se den! Helt klart 10 poäng! En annan film som jag vill se är The Wolfman. Tror den är mycket bra den me. Men man vet ju aldrig, men man kan ju bli lurad. har varit sjukt jävla trött idag, vet inte varför. har bara haft en sån dag. Fast det är iaf fler här hemma som har så jag är iallafall inte ensam ^^

Imorn ska vi försöka fixa till hundkojan. Måste bli klara med den till Fredag eller ja torsdag. För på fredag ska vi iväg. Ska ha en hel dag i Helsingborg med hans barn :) Dom vet inget om de än så de ska bli kul att överaska dom :) Tänkte att vi först ska åka till tropikariet och sen busfabriken. Ingen av oss har varit där så de ska bli himla kul :) Spännande och se deras minner när vi sitter i bilen på väg dit och berättar för dom :D Ska minnsann busa som bara den på busfabriken ;) Haha jag kan minnsann också leka ska ni veta! Är så kul att får leka av sig lite ibland. Hihi sen har man ju barnen att skylla på med att man ska dit föast att man själv verkligen vill dit ;) hihi.

Alla här hemma sover!! Lungt och skönt hihi ;) Ska med gå och lägga mej nu snart. är verkligen trött så känner att de e nog dags nu att krypa ner i sin goa säng :)

Sov gott alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0