Alice i underlandet



Va längesen jag skrev i bloggen nu. Sorry alla! men det har hänt väldigt mycket nu så jag har inte mot så vidare bra! :( Men nu mår jag iaf lite bättre och tänkte börja skriva lite här igen :)

Idag har jag varit på bio och kollat på Alice i underlandet 3D. Den va välidgt bra måste jag säga. Den är inte riktigt som den tecknade Alice filmen men den e helt klart se värd. Tycker att den va en väldigt mysig familje film att se. Dock är den från 11 år så småttingarna får allt vänta att se den ^^
Man blev väldigt sugen på att kolla på den tecknade nu när man sett denna. Väldigt mysig film :) Och 3D gör ju så att den blir väldigt häftig att titta på me :D Helt klart ett plus!

Betyg 1-10: 7




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0