Film tips



Allt för min syster

En väldigt bra men mycket ledsam film. Den går verkligen in i hjärtat och man fösröker verkligen att inte gråta! jag grät många gånger i denna film kan jag säga! Jag tycker helt klart att man ska kolla på den.
Man lär sig en hel del när man kollar på den. Filmen finns att hyra vid din närmsta video butik.
Se den är allt jag kan säga! Den visar att man aldrig vill ge upp de man älskar men ibland måste man släppa taget!

Betyg: 8






This It It

Michael Jackson's film om sin stora comback som skulle blivet otrolig!!!!! Här får man se hur hårt alla jobbar för att de ska bli så bra som möjligt. Och man märker verkligen hur omtyckt han är för alla och hur omtänksam han är. Man tvivlar ju en hel del på allt man läser i tidningarna om han är sant eller inte. Min egna åsikt är att det inte är så. Tror inte han gjorde allt hemskt som alla skrev. En film värd att se om man är ett Jackson fan!!!!!

Betyg: 6







Nån film att tipsa mej eller andra läsare så e det bara att lägga en kommentar. Eller om ni vill jag ska se en film och bedöma den så skriv den här!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mina barn ÄLSKAR Michael Jackson, så denna ska vi hyra.

Jag gillade triologin: Män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och nu den sista Luftslottet som sprängdes. Riktigt bra svenska filmer.

En film som vi antagligen ska hyra imorron är: LAW ABIDING CITIZEN, en thriller med Jaimie Foxx.

Kram kram Jossan

2010-03-19 @ 19:16:47
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0